11.11.12

Futerko jesienne

Niedziela,Słoneczna jesienna...po prostu piękna...Lubie jesień,kiedyś zarzekałam się ,ze tylko lato..teraz lubię wszystkie pory roku.Dzisiaj założyłam fajno kamizelkę futerko mój nowy nabytek.Zobaczyłam ja na wystawie w sklepie w Gnieźnie i hmm..już jest moja..całkiem ładnie się prezentuje i idealna na stylizacje zimowe:)...
                  Zawsze chciałam posiadać fajna futrzana kamizelkę i znalazłam  w najmniej oczekiwanym momencie...   muszę również przyznać,ze kocham się w butach z frędzlami,te akurat kupiłam w tk max,a są z Chinese Laundry,super! W tm roku  jest bardzo dużo fajnych rękawiczek,wreszcie docenione przez projektantów.Ja moje panterkowe nabyłam w Primark.Pod futrzakiem moja ramoneska,Romeo&Juliet couture ,sprawdza się w każdym sezonie.  
                    Buty- Shoes Chinese laundry .Spodnie-Lee Cooper trousers.Ramoneska-Romeo&Juliet couture-Biker jacket .Faux fur gilet-kamizelka futrzana-local shop in my hometown,Gniezno,Poland.
Rekawiczki-gloves-Primark.Handbag-torebka-H&M







       




                                                                      







         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz