12.1.13

My outfit with Faux Shearling Lapel Collar-BFWWC

Hey today I am wearing my new BFWWC...ha ha long name,well it means big,fury,white,warm collar from ASOS,What else do you need on a chilly day like today?..You might need a khaki jacket with a leather look sleeves,flowery skirt ,(my favourite one )& black wedge trainers  ,all from Primarni:) I mean Primark of course plus I added a lovely blue earrings and black fur chain handbag from H&M and my Saturday's outfit is  ready:)




Hey dzisiaj ubrałam mój nowy biały futrzany kołnierz z ASOS.Co jeszcze potrzebujesz w taki chłodny dzień? Może khaki jacket ze skórzanymi rękawami,kwiatowa spódniczkę moja ulubiona) i czarne buty na koturnie,wszystko z Prajmarni:)Mam na myśli Primark oczywiście. Dodałam jeszcze niebieskie kolczyki i czarna torebkę z H&M i mój sobotni outfit gotowy:)
Mam na sobie:
Biały kołnierz-ASOS.
Jacket-Primark.
Spódniczka-Primark.
Rękawiczki-Primark.
Buty-Primark.
Torebka-H&M.
Kolczyki-H&M.


I am wearing:
 white collar-ASOS.
Khaki jacket-Primark.
Gloves-Primark.
Skirt-Primark.
Wedge trainers-Primark.
gloves-Primark.
Handbag-H&M.
Earrings-H&M.


1 komentarz: